جستجو

905313303165+

افتتاح حساب بانکی در ترکیه بدون اقامت

امروزه تمامی مراودات مالی بین المللی از طریق ارزهای رایج مانند دلار و یورو انجام می شود. اما با توجه به تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه ایران، امکان استفاده از درگاه های پرداخت بین المللی برای کاربران ایرانی وجود ندارد. یکی از بهترین راه ها برای بهره‌مندی از خدمات بانکی در سطح بین المللی، افتتاح حساب بانکی در ترکیه است. با داشتن حساب بانکی ترکیه شما می توانید به راحتی و بدون محدودیت، به فعالیت در شبکه مالی جهانی بپردازید. طبق قوانین جدید بانک مرکزی ترکیه، امکان افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای اتباع خارجی، با شرایط خاصی امکان‌پذیر می باشد. به همین منظور، با طی نمودن فرآیند قانونی در نظر گرفته شده توسط بانک های این کشور، می توانید با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک موردنظرتان در ترکیه یا به صورت وکالتی، حساب بانکی را به نام خود افتتاح نمایید.

امکان دریافت دبیت کارت و کردیت کارت

شما فقط می توانید با افتتاح حساب بانکی در هر کدام از بانک‌های ترکیه و دریافت دبیت کارت، تا سقف موجودی حسابتان خرج کنید. یا با دریافت کردیت کارت و اعتبار در نظر گرفته شده توسط بانک، بدون داشتن مبلغ موردنظر در حسابتان خرید کنید!

دیگر برای افتتاح حساب، نیازی به حضور شما در بانک نیست!

انواع روش افتتاح حساب بانکی در ترکیه

افتتاح حساب با حضور متقاضی در شعب

شما می توانید با مراجعه حضوری به بانک موردنظر خود در ترکیه، ارائه مدارک ترجمه شده مورد نیاز، تکمیل فرم درخواست افتتاح حساب و واریز سپرده اولیه، کارت بانکی را به نام خودتان دریافت نمایید.

افتتاح حساب بانکی به صورت وکالتی

در صورتی که نمیخواهید برای افتتاح حساب بانکی به ترکیه سفر کنید. با خدمات افتتاح حساب بانکی وکالتی توسط تیم شهرخدمات، خیلی راحت و سریع، کارت بانکی مورد نیاز خود از بانک دلخواه را درب منزل تحویل بگیرید.

دریافت کردیت کارت و دبیت کارت از هر بانکی که شما بخواهید!

هزینه افتتاح حساب بانکی در بانک های ترکیه

افتتاح حساب بانکی در Ziraat bank

با داشتن حساب بانکی در بانک زراعت ترکیه می‌توانید از امکاناتی همچون مدیریت حساب آنلاین، دریافت وجه از سایر کشورها، اتصال به همراه بانک زراعت، دریافت ویزاکارت _ مسترکارت و خرید از سایت های خارجی بهره ببرید.

دبیت و کردیت کارت Ziraat

دبیت کارت وکالتی Ziraat

دبیت کارت شرکتی و تجاری Ziraat

افتتاح حساب بانکی در Vakif bank

واکیف بانک ترکیه به عنوان دومین بانک بزرگ ترکیه از لحاظ سرمایه، طیف گسترده‌ای از خدمات مالی را به اتباع خارجی مقیم و غیر مقیم خود ارائه می‌دهد. همچنین می توانید با خدمات الکترونیک واکیف بانک، از طریق سرویس موبایل بانک و وبسایت حرفه‌ای، بسیاری از نقل و انتقالات و مراودات مالی را به راحتی انجام دهید.

دریافت دبیت و کردیت کارت Vakif

دریافت دبیت و کردیت کارت وکالتی Vakif

دریافت دبیت کارت شرکتی و تجاری Vakif

افتتاح حساب بانکی در İşbank

افتتاح حساب بانکی در ایش بانک ترکیه تنها از طریق مراجعه حضوری امکان پذیر می‌باشد. حساب‌های این بانک مادام‌العمر بوده و بر پایه دلار، یورو و لیر است. همچنین می توانید بر اساس نیاز، کردیت کارت یا دبیت کارت را با شرایط متفاوتی دریافت نمایید. امکانات جانبی ایش بانک مثل همراه بانک، نقل و انتقالات ارزی و دریافت حواله را برای شما خیلی راحت و ساده می کند.

افتتاح حساب در معتبرترین شعب بانکی ترکیه

مزایای داشتن کارت بانکی ترکیه

افتتاح حساب بانکی دائمی بر پایه لیر

امکان دریافت حواله از سایر ارزها

کردیت کارت و دبیت کارت فیزیکی

تکمیل فرم افتتاح حساب بانکی

ما به عنوان وکیل شما در زمینه افتتاح حساب بانکی در ترکیه، فرم درخواست افتتاح حساب را بدون نیاز به حضور شما در ترکیه و صرف هزینه‌های مازاد، تکمیل و به بانک ارائه می دهیم.

فقط در 3 مرحله، از معتبرترین شعب بانکی ترکیه کردیت کارت دریافت کنید!

نحوه افتتاح حساب بانکی وکالتی در ترکیه

برای افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک های زراعت، ایش و واکیف ترکیه، ابتدا باید به شهر خدمات وکالت داده و مدارک لازمه را از طریق بخش در نظر گرفته شده در فرم درخواست افتتاح حساب، آپلود نمایید. با تکمیل این فرم و ارسال آن، همکاران ما در بخش بررسی سفارشات، درخواست شما را بررسی نموده و با شما وارد ارتباط می شوند. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق واتساپ با همکاران ما در میان گذاشته و سفارشتان را ثبت نمایید. لازم به ذکر است که امکان افتتاح حساب در بانک ایش ترکیه به صورت وکالتی وجود نداشته و باید برای انجام این کار در یکی از شعب بانک ایش حضور یابید.

قبل از ثبت درخواست با کاشناسان ما مشورت نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایید!

اپلای از دانشگاه های مطرح ترکیه بدون نیاز به مراجعه حضوری!

مهمترین نکات در افتتاح حساب بانکی در ترکیه

  1. حساب بانکی مادام العمر بوده و به نام خریدار افتتاح می‌شود.
  2. حساب بانکی افتتاح شده دارای امکانات اینترنت بانک، موبایل بانک و اس ام اس بانک است.
  3. تاریخ انقضای کارت بانکی دبیت ارائه شده بین 5 تا 8 سال می‌باشد.
  4. صدور دبیت کارت بی نام فوری می‌باشد اما چنانچه بانک خدمات ارائه کارت بی نام را نداشته باشد، چاپ نام و IBAN روی کارت 10 روز زمان میبرد.
  5. برای دریافت کارت فیزیکی بانک باید در شعبه ای که درخواست افتتاح حساب داده اید حضور پیدا کنید. اما با وکالت دادن به شهر خدمات می توانید کارت درخواستی را در آدرس دلخواه خود دریافت نمایید.
  6. مبلغ دریافتی بابت افتتاح حساب ۱۰۰ درصد هزینه است. به این معنی که برای راه اندازی اینترنت بانک و اپلیکیشن موبایل، هزینه دیگری توسط متقاضی پرداخت نمی گردد.

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

برای مشاوره پذیرش دانشگاه رایگان با کارشناسان شهر خدمات در ارتباط باشید!​

سوالات متداول

افتتاح حساب حضوری و وکالتی فقط در بانک های زراعت، ایش و واکیف ترکیه توسط شهرخدمات انجام می شود.

خیر، افتتاح حساب بانکی در ترکیه در هر کدام از بانک های این کشور، فقط از شهر استانبول امکان پذیر می باشد.

افتتاح حساب حضوری در شعب بانک ترکیه معمولا بین 2 الی 5 ساعت زمان می برد.

بله، برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه بدون سفر به این کشور، می توانید از خدمات افتتاح حساب وکالتی شهرخدمات بهره ببرید.

پیمایش به بالا