جستجو

905313303165+

ثبت شرکت در ترکیه

اگر به دنبال راهی برای گسترش فعالیت‌های تجاری خود در سطح بین‌المللی هستید، ثبت شرکت در ترکیه کلید موفقیت شما برای ورود به بازارهای جهانی است. این کشور با موقعیت استراتژیک، اقتصاد پویا و قوانین سرمایه‌گذاری جذاب، به مقصدی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران خارجی از جمله ایرانیان تبدیل شده است.

در این صفحه، راهنمای جامعی جهت ثبت شرکت در ترکیه به شما ارائه خواهیم کرد. ما اطلاعات جامعی در مورد مزایای ثبت شرکت در ترکیه، مدارک لازم و مراحل آن، هزینه‌ها و نکات ضروری و حائز اهمیت گردآوری کرده‌ایم. با مطالعه این راهنما، می‌توانید با آگاهی کامل نسبت به مزایا و چالش‌های پیش رو، برای ثبت شرکت در ترکیه اقدام نمائید.

اخذ شهروندی ترکیه با ثبت شرکت

ثبت شرکت در ترکیه علاوه بر مزایای اقتصادی که دارد، می‌تواند به شما در اخذ شهروندی ترکیه نیز کمک کند. اگر به دنبال اخذ شهروندی در کشوری امن، با ثبات و با فرصت‌های اقتصادی مناسب هستید، اخذ شهروندی ترکیه با ثبت شرکت می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد.

امکان ثبت شرکت با موضوعات متفاوت

انواع شرکت قابل ثبت در ترکیه

شرکت شخصی

مناسب برای فعالیت‌های فردی با حداقل سرمایه و نیروی انسانی و تشریفات

شرکت سهامی

در شرکت سهامی، به هر یک از شرکا در ازای آورده‌ای که به شرکت می‌آورند، سهام داده می‌شود به همین جهت انتخابی بسیار مناسب برای فعالیت‌های بزرگ با قابلیت جذب سرمایه است. شرکت سهامی یک نوع شرکت است که برای انجام امور بازرگانی تشکیل می‌شود و سرمایهٔ آن متشکل از سهام هم‌ ارزش یا تعداد یکسان سهام است.

شرکت مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود، به شرکتی گفته می‌شود که بین دو یا چند نفر جهت انجام امور تجاری تشکيل شده و هر يک از شرکاء بدون اينكه سرمايه به سهام يا قطعات سهام تقسيم شده باشد فقط به ميزان سرمايه خود مسئول تعهدات شركت است.

تعرفه ثبت شرکت در ترکیه

هزینه‌های ثبت شرکت در ترکیه در نسبت سایر کشورهای اروپایی و همسایه‌های آن، به طور قابل توجهی پایین‌تر می‌باشد. به همین جهت، ترکیه به مقصدی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه ایرانیانی که قصد توسعه کسب و کار و سرمایه گذاری خارجی هستند تبدیل شده است.

ثبت شرکت شخصی

29.000.000 تومان

ثبت شرکت مسئولیت محدود

29.000.000 تومان

ثبت شرکت سهامی

29.000.000 تومان

آسودگی خاطر

با سپردن پرداخت هزینه‌های جاری شرکتتان به ما، از استرس و نگرانی مربوط به آن رها شده و می‌توانید با تمرکز بیشتری به امور مهم‌تر کسب و کارتان بپردازید.

تجارتتان را جهانی کنید!

پرداخت هزینه های جاری شرکت

ما در شهر خدمات با ارائه خدمات جامع پرداخت هزینه‌های جاری شرکت در ترکیه، به شما در مدیریت مالی و تمرکز بر روی امور مهم‌تر کسب و کارتان کمک می‌کنیم. خدمات ما شامل موارد زیر است:

  • پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان
  • پرداخت اجاره
  • پرداخت مالیات
  • پرداخت بیمه
  • پرداخت سایر هزینه‌های جاری شرکت مانند قبض‌های آب و برق، هزینه‌های تلفن و اینترنت، هزینه‌های اداری و … .

دریافت سیم کارت معتبر از اپراطور های اصلی ترکیه

مزیت های ثبت شرکت در ترکیه

دسترسی به بازارهای جهانی

تسهیلات مالی

نزدیکی به ایران برای تجارت

اخذ اقامت کشور ترکیه

پیدا کردن حسابرسان حرفه ای و با سابقه را به ما بسپارید!

معرفی حسابرس (mohasebeci) توسط شهر خدمات

انتخاب یک حسابرس آشنا با قوانین حسابرسی کشور ترکیه برای شرکت شما امری ضروری است. یک حسابرس مجرب و کارآزموده می‌تواند به شما در مدیریت صحیح امور مالی، افزایش سودآوری و حفظ انطباق با قوانین مالیاتی کشور ترکیه کمک کند. شهر خدمات با ارائه خدمات معرفی حسابرس (mohasebeci) در کشور ترکیه، می‌تواند به شما در یافتن حسابرسی مطمئن و متخصص برای شرکتتان یاری رساند.

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

برای مشاوره در حوزه ثبت شرکت در ترکیه با کارشناسان شهر خدمات در ارتباط باشید!

سوالات متداول

در ترکیه انواع مختلفی از شرکت‌ها قابل ثبت است و از لحاظ نوع شرکت محدودیت خاصی وجود ندارد.

  • انتخاب نوع شرکت: اولین قدم انتخاب نوع شرکت مورد نظر شما است.
  • تهیه مدارک لازم: مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت شامل اساسنامه، اظهارنامه، گواهی عدم سوءپیشینه سهامداران و مدیران، برگه افتتاح حساب بانکی و … است.
  • انتخاب نام شرکت: نام شرکت باید منحصر به فرد باشد و قبلاً توسط شرکت دیگری به ثبت نرسیده باشد.
  • تعیین سهامداران و مدیران: حداقل تعداد سهامداران برای ثبت شرکت در ترکیه 2 نفر است.
  • افتتاح حساب بانکی: باید حسابی به نام شرکت در یکی از بانک‌های ترکیه افتتاح کنید و بخشی از سرمایه شرکت را به آن واریز کنید.
  • ثبت شرکت: پس از تهیه مدارک لازم، باید به اداره ثبت شرکت‌ها در ترکیه مراجعه و شرکت خود را به ثبت برسانید، خبر خوب اینکه  و جای نگرانی نیست چراکه ما در شهر خدمات کلیه این امور را انجام می‌دهیم.

فرآیند ثبت شرکت در ترکیه به طور معمول حدود 1 تا 2 هفته طول می‌کشد که بستگی به عواملی همچون کامل بودن مدارک شما دارد.

ثبت شرکت در ترکیه مزایای متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معافیت‌های مالیاتی: دولت ترکیه معافیت‌های مالیاتی متعددی را برای شرکت‌های نوپا و شرکت‌های فعال در برخی از زمینه‌ها در نظر گرفته است.
  • امکان اخذ اقامت در ترکیه با ثبت شرکت در ترکیه و ایجاد اشتغال میسر می‌باشد.
پیمایش به بالا