جستجو

905313303165+

پذیرش دانشگاه از ترکیه

تحصیل در کشور های خارجی یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین روش های دریافت ویزا و در نهایت اقامت دائم در هر کشوری است. کشور ترکیه هم با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرهنگ نزدیکش به ایران، انتخاب بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان ایرانیست که قصد تحصیل در کشوری دیگر را دارند. در عین حال تلاش سیستم آموزشی ترکیه در تمامی مقاطع تحصیلی، همواره در این راستا بوده است که خود را به درجات علمی بالاتری در سطح جهانی برساند و برای این هدف خود از کشور های اروپایی و اساتید برجسته و نخبه کمک می گیرد. در حال حاضر ترکیه 200 دانشگاه فعال و 790000 دانشجو بین المللی در رشته های مختلف تحصیلی دارد. این هم نشان دهنده شرایط خوب و قوی بودن آموزش در این کشور است. ناگفته نماند که بهترین و برجسته ترین دانشگاه های ترکیه مانند Middle East Technical، Koç، Boğaziçi، Bilkent و Hacettepe در بزرگترین شهر های ترکیه یعنی آنکارا، استانبول و ازمیر قرار دارند. لذا قبل از اقدام به اخذ پذیرش تحصیلی از ترکیه، بهتر است شناخت کامل نسبت به رتبه علمی و دیگر شرایط مرکز آموزشی کسب نمایید تا انتخابی هوشمندانه و دقیق برای آینده تحصیلی خود داشته باشید. شهر خدمات با مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه، تمامی اطلاعات ضروری در رابطه با دانشگاه های ترکیه را در اختیارتان قرار داده و با دریافت پذیرش از دانشگاه منتخب شما، امکان اقامت در ترکیه را برای شما فراهم می کند.

پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه های استانبول

آمار چند سال اخیر حاکی از آن است که افراد زیادی از سراسر جهان، ترکیه را برای اهداف تحصیلی و تحقیقاتی انتخاب می کنند. با توجه به اینکه هزینه تحصیل در بهترین دانشگاه های ترکیه خیلی کمتر از تحصیل در سایر دانشگاه های دنیاست، بعلاوه در سیستم آموزشی این کشور از به روزترین تجهیزات و تکنولوژی استفاده می شود؛ ترکیه را جزو 10 کشور برتر در پذیرش دانشجویان بین المللی قرار داده است.

مدرک معتبر دانشگاهی را از بهترین دانشگاه ترکیه بگیرید!

مزایای تحصیل در مراکز آموزشی ترکیه

هزینه تحصیل و زندگی کمتر

به طور کلی زندگی و تحصیل در هر مقطعی در ترکیه، در مقایسه با کشور های اروپایی بسیار کمتر است و با توجه به شرایط هر دانشگاه، امکان دریافت کمک هزینه ماهیانه برای دانشجویان بین المللی هم وجود دارد.

موقعیت جغرافیایی و فرهنگ نزدیک

وقتی به کشوری مهاجرت کنید که روابط دیپلماتیک خوبی با کشور خودتان داشته و فرهنگ خیلی متفاوتی با فرهنگی که در آن بزرگ شده اید نداشته باشد، سازگاری با شرایط زندگی جدید برایتان خیلی راحتر است.

فرصت شغلی پس از اتمام تحصیلات

از آنجایی که ترکیه از لحاظ اقتصادی در حال رشد و توسعه است، در بخش های مختلف مهندسی، صنایع، مدیریت، پزشکی و... نیازمند نیروی کار متخصص میباشد. این هم فرصتی شغلی استثنایی را برای افراد ماهر پس از پایان تحصیل فراهم می کند.

تعرفه اخذ پذیرش دانشگاه از ترکیه

شهر خدمات با ارائه شرایط متفاوت در انواع پکیج های اعزام دانشجو به ترکیه، امکان تحصیل در بهترین دانشگاه های این کشور را برای تمامی علاقمندان به تحصیلات آکادمیک فراهم آورده است. لذا با توجه به نیاز و شرایط خود می توانید از خدمات مختلف اپلای در ترکیه توسط شهر خدمات بهره مند شوید.

پکیج استاندارد

19.000.000 تومان

پکیج پذیرش Pro

29.000.000 تومان

پکیج پذیرش Pro max

39.000.000 تومان

دانشگاه Sabanci

دانشگاه Sabanci که یکی از برجسته ترین دانشگاه های خصوصی استانبول نیز هست، در سطح جهانی رتبه 540-531 را دارد. این دانشگاه در تمامی مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری پذیرای دانشجویان بین المللی است.

پذیرش تحصیلی از معتبرترین دانشگاه های ترکیه

در کوتاه ترین زمان ممکن پذیرش از بهترین دانشگاه را دریافت کنید!

اگر متقاضی تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری در برجسته ترین مراکز آموزش علمی در ترکیه هستید، بهتر است سراغ دانشگاه هایی بروید که در رتبه بندی دانشگاه ها، در بین برترین دانشگاه های جهان جای داشته باشند. این رتبه بندی بر اساس امکانات پژوهشی، آزمایشگاهی،  سطح علمی اساتید، دانشجویان در حال تحصیل،  مقالات پذیرفته و چاپ شده در مجلات علمی جهانی و… تعیین می شود.  به عنوان مثال به کمک رتبه QS هر دانشگاهی، میتوانید از کیفیت آموزشی آن مرکز   مطلع شوید.
شهر خدمات با بیش از 5 سال سابقه درخشان در حوزه اعزام دانشجو به خارج از کشور و اخذ ویزا، امکان تحصیل در معتبرترین دانشگاه های ترکیه و سایر کشور ها را برای تمامی متفاضیان ایرانی فراهم نموده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به ترکیه می توانید با کارشناسان مهاجرت شهر خدمات از طریق دکمه زیر تماس حاصل فرمایید. 

قبل از ثبت درخواست با کاشناسان ما مشورت نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایید!

دانشگاه Boğaziçi

دانشگاه Boğaziçi با پردیس متفاوت، 32 مرکز تحقیقاتی، 159 آزمایشگاه، کتابخانه مجهز، خوابگاه با ظرفیت بیشتر از 4000 دانشجو و 6 انستیتو ویژه تحصیلات تکمیلی، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های دولتی در استانبول است. 

دانشگاه Hacettepe

دانشگاه حاجت تپه، یکی از برترین مراکز آموزشی در شهر آنکارا میباشد که در رتبه‌بندی QS، رتبه 801 را کسب کرده است. این دانشگاه با دو مرکز در دو سمت آنکارا، در رشته های مختلف حقوقی، مهندسی، پزشکی و… دانشجو جذب می کند.

مدرک معتبر از دانشگاه های مورد تایید در سطح دنیا

مزایای اپلای در دانشگاه های ترکیه با شهر خدمات

پذیرش تضمینی تحصیلی

ثبت نام در دانشگاه با تخفیفات ویژه

امکان پرداخت هزینه به صورت قسطی

مشاوره تخصصی انتخاب رشته و دانشگاه

اپلای از دانشگاه های مطرح ترکیه بدون نیاز به مراجعه حضوری!

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه ترکیه

ابتدا فرم درخواست پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود در ترکیه را تکمیل نموده و به همراه مدارک درخواستی، در صفحه ثبت سفارش آپلود نمایید. دقت داشته باشید که مدارک مورد نیاز برای اپلای از دانشگاه های ترکیه، بر اساس مقطعی که قرار است در آن تحصیل کنید و نوع دانشگاه (خصوصی یا دولتی) متفاوت است. یکی از مهمترین مدارک مورد نیاز، مدرک زبان انگلیسی و ترکی می باشد. همچنین در صورت تمایل به اپلای از دانشگاه های دولتی، ملزم به شرکت در آزمون های ورودی این مراکز هستید. در نهایت باید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام نمایید که شهر خدمات تمامی مراحل هماهنگی زمان آزمون و اخذ ویزا را برای شما انجام می دهد.

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

برای مشاوره رایگان پذیرش دانشگاه از ترکیه با کارشناسان شهر خدمات در ارتباط باشید!

سوالات متداول

هزینه های تحصیلی هر دانشگاه متغیر می باشد .دانشگاه های دولتی هزینه های تحصیلی ندارند بیشتر هزینه های اقامتی و خورد و خوراک را شامل می شوند.

بله بسیاری از دانشگاه های ترکیه مورد تایید وزارت علوم می باشد و مدارک آن ها در داخل ایران نیز معتبر می باشد.

دانشگاه کوچ،دانشگاه سابانجی،دانشگاه بیلکنت،دانشگاه آنکارا، دانشگاه بوغازیچی، دانشگاه قاضی، دانشگاه حاجت تپه، دانشگاه سلیمان دمیرل، دانشگاه فنی خاورمیانه، دانشگاه استانبول

زبان رسمی در دانشگاه های ترکیه زبان ترکی استانبولی می باشد اما بعضی از دانشگاه های خاص به زبان انگلیسی نیز آموزش صورت می گیرد.

پیمایش به بالا