جستجو

905313303165+

خرید از سایت آمازون

خرید مستقیم از فروشگاه بزرگ آمازون، چه به دلیل تحریم‌ها یا عدم آشنایی با فرآیند خرید بین المللی، برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. مجموعه شهر خدمات این ناممکن را برای تمامی کاربران خود ممکن کرده و کالای خریداری شده را در ایران و درب منزل به دست شما می رساند. تنها کافیست لینک و مبلغ کالای مورد نظر را از سایت amazon برای ما ارسال نمایید. شما را خریداری می‌کنیم و در ایران به دست شما می‌رسانیم. در حال حاضر خرید از سایت آمازون انگلیس، ترکیه، امریکا، کانادا، استرالیا و ترکیه توسط شهر خدمات امکان پذیر می باشد.

مزایای خرید از سایت آمازون با شهرخدمات

شهر خدمات با دریافت کمترین کارمزد، تحویل کالای خریداری شده در سریع ترین زمان ممکن درب منزل و امکان خرید محصولات متنوع آمازون، خرید مستقیم از فروشگاه های مختلف آمازون در کشورهای مختلف را برای کاربران خود فراهم نموده است.

کافیست محصولات مورد نظر را در هر کدام از فروشگاه های آمازون بیابید!

لیست فروشگاه های معتبر آمازون در سراسر دنیا

کالاهای ممنوعه برای سفارش از آمازون

تمامی کالاها به غیر از باتری، بذر گل و گیاه، دخانیات، عناصر مواد اولیه، کالاهای شیشه ای، عناصر و مواد اولیه، دارو، مواد غذایی، کلیه مواد دارای محتوای ناشناس و مشکوک را از سایت آمازون بصورت مستقیم خریداری نمایید.

زمان تحویل کالا به مشتری

زمان تحویل بسته به مشتری، بین ۴ تا ۶ هفته کاری (هفته کاری در کشور انگلیس، امارات، ترکیه و آلمان) و ۶ تا ۸ هفته کاری (هفته کاری در کشور امریکا، کانادا، استرالیا و ایتالیا)، متغیر می باشد.

راهی آسان و مطمئن برای خرید محصولات خارجی!

نحوه خرید از سایت آمازون

برای ثبت درخواست خرید مستقیم از سایت آمازون، ابتدا وارد صفحه درخواست خرید از سایت amazon شده و فرم را به دقت تکمیل نمایید. لینک محصولی که می‌خواهید آن را خریداری کنید، به همراه قیمت کالا در سایت آمازون کشور مورنظر برای ما ارسال کنید. سپس اطلاعات کاملی در مورد نحوه خرید و ریز قیمت تمام شده‌ی آن دریافت کنید.

تمامی درخواست های شما ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته دریافت شده و هر ساعت از شبانه روز می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

دریافت سیم کارت معتبر از اپراطور های اصلی ترکیه

محبوب‌ترین برندهای اورجینال از سراسر دنیا

خرید محصولات اورجینال بهترین برندهای دنیا، دیگر دست نیافتنی نیست!

شرایط خرید از فروشگاه های آمازون در سراسر دنیا

در حال حاضر، سایت آمازون محصولات خود را به صورت مستقیم به ایران ارسال نمی‌کند. به همین جهت بهترین راه برای خرید مستقیم از این فروشگاه بزرگ، بهره گیری از خدمات شرکت‌های ثالث مانند شهرخدمات است. ما با خریداری محصول و پرداخت هزینه آن، کالا را در سریعترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهیم. با استفاده از خدمات خرید مستقیم از سایت های خارجی، شما می توانید انواع محصولات الکترونیک، کالاهای ضروری خانه و آشپزخانه و پوشاک اورجینال را از سایت اصلی خریداری نموده و در ایران تحویل بگیرید.

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

برای مشاوره در حوزه خرید از سایت های خارجی با کارشناسان شهر خدمات در ارتباط باشید!

سوالات متداول

کارمزد دریافتی شهر خدمات بابت خرید از سایت آمازون، بر اساس قیمت محصول، هزینه گمرک و هزینه حمل و نقل کالا محاسبه می شود.

کنسل کردن سفارش زمانی امکان پذیر است که این گزینه در سایت آمازون برای آن کالا وجود داشته باشد. در این صورت شما نیز می توانید سفارش خود را در شهر خدمات کنسل نمایید.

معمولا بین ۴ تا ۶ هفته کاری (هفته کاری در کشور انگلیس، ترکیه و آلمان) و ۶ تا ۸ هفته کاری (هفته کاری در کشور امریکا، کانادا، استرالیا، امارات و ایتالیا) طول می کشد تا کالا به ایران برسد. البته با توجه به وزن و حجم بسته، ممکن است این زمان قدری متفاوت باشد.

آدرس url یا لینک محصول در نوار بالای مرورگر درج می شود. با کپی و ثبت کردن آن در فرم درخواست خرید از سایت خارجی می توانید فرآیند درخواست خرید از سایت آمازون را تکمیل نمایید.

پیمایش به بالا