جستجو

خرید از ترندیول

ترندیول (Trendyol) یک فروشگاه اینترنتی که در سال 2010 در کشور ترکیه آغاز به کار کرد. فرقی تمی کند که قصد خرید چه چیزی را داشته باشید، چرا که در این فروشگاه آنلاین طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله لباس، لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی، لوازم منزل و اسباب بازی قابل خریداری می باشد. امروزه به دلیل کیفیت خوب، حراجی های مکرر، پشتیبانی از زبان فارسی در سایت، قیمت مناسب، تنوع محصول،  ارسال محصولات به ایران بسیاری از ایرانیان هم به سمت خرید از این سایت محبوب کشیده شده اند. بنابراین اگر به دنبال خرید آنلاین از ترکیه هستید، ترندیول یک گزینه عالی برای شماست.

اما خرید از این سایت با وجود تمامی مزایای آن، معایبی هم به همراه دارد. به عنوان مثال امکان پرداخت فقط با کارت اعتباری بین المللی (یا ترکیه ای) و پی پال انجام پذیر است. با توجه به تحریم های اقتصادی اعمال شده در ایران، امکان پرداخت با هیچ کدام از روش ها برای کاربران ایرانی در حالت عادی فراهم نمی باشد. شهر خدمات با افتتاح حساب پی پال، افتتاح حساب بانکی در بانک های معتبر ترکیه و دریافت کردیت و دبیت کارت، اکنون این مشکل را برای کاربران ایرانی نیز آسان نموده است. البته در صورتی که بخواهید خریدتان را فورا انجام دهید و درگیر پروسه افتتاح حساب بانکی و پی پال و… نشوید، می توانید از طریق فرم درخواست خرید از ترندیول، خریدتان را فورا انجام دهید!

مزایای خرید از سایت ترندیول با شهر خدمات

دریافت کمترین کارمزد، تحویل کالای خریداری شده در سریع ترین زمان ممکن درب منزل و امکان خرید مستقیم محصولات متنوع ترندیول تنها برخی از دلایلی است که کاربران ما را برای خرید خود از سایت های خارجی مثل ترندیول انتخاب می کنند.

فروشگاهی به وسعت تمام سلیقه ها!

محصولات فروشگاه ترندیول

از حراجی های ترندیول جا نمونید!

فروشگاه ترندیول در مناسبت های مختلف فصلی و بلک فرایدی، همچنین گاهی به صورت روزانه و ساعتی روی برند یا محصول خاصل تخفیفات باورنکردنی اعمال می کند که بسیار مقرون به صرفه هستند. فقط باید سریع عمل کنید چون محصولات حراجی به سرعت تمام می شوند!

میلیون‌ها کالای متنوع

فروشگاه آنلاین ترندیول دارای بیش از 100 میلیون کالای متنوع در انواع آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه، لوازم اتومبیل، تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی و… می‌باشد.

راهی آسان و مطمئن برای خرید مستقیم انواع محصولات از برندهای مشهور دنیا

نحوه خرید از ترندیول

برای ثبت درخواست خرید مستقیم از سایت trendyol، ابتدا وارد صفحه درخواست خرید از ترندیول شده و فرم را به دقت تکمیل نمایید. در این فرم میبایست لینک محصولی که می‌خواهید آن را خریداری کنید، به همراه قیمت کالا در سایت ترندیول (به لیر) را برای ما ارسال کنید. سپس سفارش را تکمیل نموده و برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما فورا درخواست شما را بررسی نموده و با شما وارد ارتباط می شوند و خرید شما را سریعا انجام می دهند!

تمامی درخواست های شما ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته دریافت شده و هر ساعت از شبانه روز می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

محبوب‌ترین برندهای اورجینال از سراسر دنیا

خرید محصولات اورجینال بهترین برندهای دنیا، دیگر دست نیافتنی نیست!

خرید از سایت ترندیول ترکیه با واسطه

با توجه به تحریم‌های اعمال شده، امکان خرید مستقیم و استفاده از خدمات فروشگاه‌های خارجی مانند ترندیول به صورت مستقیم، برای کاربران ایرانی مقدور نیست. اگر در ایران هستید و میخواهید از سایت ترندیول محصولی را خریداری کنید، بهترین روش خرید از این سایت با واسطه است. شاید خیلی ها با اصطلاح خزید با واسطه آشنا نباشند! خرید با واسطه از یک سایت خارجی به این معنا است که شما با استفاده از خدمات شرکت‌های واسط مانند شهر خدمات، کالای موردنظرتان را از سایت های بین المللی مثل ترندیول یا آمازون خریداری کنید.  علاوه بر این شهر خدمات در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته پاسخگوی تمامی سوالات و پیگیر سفارشات شما کاربران عزیز است. بنابراین با خیالی راحت می توانید تمامی محصولات خارجی از برندهای مطرح جهان را با خیالی آسوده انتخاب و خرید آن را به ما بسپارید!

سوالات متداول

کارمزد دریافتی شهر خدمات بابت خرید از سایت ترندیول، بر اساس قیمت محصول، هزینه گمرک و هزینه حمل و نقل کالا محاسبه می شود.

شهر خدمات متعهد به تحویل کالا به صورت سالم و بدون عیب و نقص به مشتری است. در صورت بروز هرگونه مشکل در بسته بندی می‌توانید جهت بررسی با پشتیبانی شهر خدمات تماس حاصل نمایید.

 

تمامی محصولات موجود در سایت ترندیول از طریق شهر خدمات به صورت مستقیم قابل خریداری می باشند.

 

آدرس url یا لینک محصول در نوار بالای مرورگر درج می شود. با کپی و ثبت کردن آن در فرم درخواست خرید از سایت ترندیول می توانید فرآیند درخواست خرید از سایت ترندیول را تکمیل نمایید.

پیمایش به بالا