جستجو

905313303165+

خدمات سیم کارت ترکیه

دریافت سریع سیم کارت از بهترین اپراتورهای دنیا

تحریم واژه ای ملموس و جدایی ناپذیری از زندگی ما ایرانی‌ها شده است، مخصوصا از طرف شرکت های فناوری بزرگ مانند اپل، گوگل و بسیاری از برندهای بزرگ دنیا تحریم شده ایم. برای استفاده از خدمات و یا دسترسی به این سرویس ها نیاز به شماره های خارجی داریم. اینجاست که داشتن یک شماره خارجی بین المللی میتواند سطح دسترسی شما به این خدمات را تسهیل دهد، شهر خدمات ارائه دهنده خدمات مالی ارائه دهنده سیم‌کارت‌های خارجی بین‌الملل از کشورهایی مانند ترکیه ، انگلستان، استرالیا و عمان و ….  می باشد.  

مزایای داشتن سیم کارت در سفر به ترکیه

سیم کارت بین المللی، سیم کارتی است که به شما امکان می دهد در سفرهای خارجی از خدمات اپراتورهای محلی آن کشور استفاده کنید.

متناسب با نیازتان سیم کارت متفاوتی بگیرید!

انواع سیم کارت ترکیه ای

سیم کارت دائمی

این سیم کارت نیز مانند سیمکارت های دائمی ایران با پرداخت آبونمان فعال میمانند و شما میتوانید از آن استفاده نمایید. باطبع این سیمکارت ها نسبت به سیم کارت های اعتباری امکانات بیشتری دارند.

سیم کارت اعتباری

همونطور که از اسم این سیمکارت مشخص است شما با پرداخت هیزینه سیمکارت خود را شارژ می کنید و از خدمات مکالمه و اینترنت و ... استفاده نمایید.

سیم کارت توریستی

این سیمکارت ها مخصوص مسافرینی می باشد که قصدسفر به کشور ترکیه را دارند.

لیست قیمت سیم کارت بین المللی در اپراتورهای مختلف

خرید پاکت و پرداخت قبض سیمکارت اعتباری و دائمی ترکسل

با سرویس گردشگری آپتل می‌توانید در تمام طول سفرتان به کشور ترکیه به اینترنت 4G دسترسی داشته باشید. کافیست سیم‌کارتی که از طرف آژانس گردشگری یا تور خود دریافت کرده‌اید را بدون پرداخت هزینه فعال کنید.

خرید پاکت و پرداخت قبض سیمکارت اعتباری و دائمی ودافون

شما عزیزان میتوانید سیمکارت بین المللی و اروپایی را با اپراتورهای مختلف از شهرخدمات خریداری نمایید. سیمکارت های با پیش شماره انگلیس درجه اعتباری بیشتری در دنیا را دارا میباشند.

خرید پاکت و پرداخت قبض سیمکارت اعتباری و دائمی ترک تلکام

با خرید این سیم کارت ها به راحتی در سایت های فریلنسری و یا سایت هایی که نیاز به فعال سازی با شماره های آمریکا یا کانادا دارند میتوانید استفاده نمایید. 

فعالسازی سیم کارت خارجی از ایران

شهر خدمات امکان خرید سیمکارت خارجی را در ایران برای هم وطنان عزیز فراهم آورده است. شما متقاضی عزیز فقط کافی است کشور خود را انتخاب نمایید و در کمترین زمان ممکن سیمکارت خود را درب منزل تحویل بگیرید.

سیمکارت توریستی

10 گیگ اینترنت، 750دقیقه مکالمه، 250 پیامک (اعتبار 28روز) ،فعالسازی با ورود به ترکیه، 3 ماه اعتبار

فقط با چند کلیک سیم کارتتان را از همان جایی که نشستید شارژ کنید!

طرح‌های سیم کارت در ترکیه

در شهر خدمات انواع سیمکارت ترکیه ارائه می گردد. شما می توانید سیمکارت توریستی فعال نشده ، سیمکارت اعتباری و یا سیمکارت دائمی ثبت سفارش نمایید. هرکدام از این سیمکارت ها بسته به  نوع خدمات خود دارای بسته های اینترنت و مکالمه اولیه می باشند که به محض فعال شدن سیمکارت برای شما فعال می شوند.

تمامی درخواست های شما ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته دریافت شده و هرساعت از شبانه روز می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

دریافت سیم کارت معتبر از اپراطور های اصلی ترکیه

اپراتورهای سراسر جهان جهت خرید سیم کارت بین المللی

در خارج از کشور هم با عزیزانتان در ارتباط باشید!

سیم کارت ترکیه مناسب برای توریست ها

سفر به ترکیه بدون داشتن سیم کارت مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. با استفاده از سیم کارت‌های ترکیه می توانید با تعرفه های ارزان تر با دوستان و خانواده خود در تماس باشید، از اینترنت استفاده کنید و از خدمات ناوبری بهره ببرید. اپراتورهای تورکسل، تورکتلکام وودافون از معتبرترین شرکت های خدماتی  سیمکارت در ترکیه می باشند که با خرید یک سیم کارت از یکی از این شرکت ها دسترسی کامل و آنتن دهی اینترنت 4.5 در این کشور بهره ببرید.

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

برای مشاوره در حوزه خربد سیم کارت ترکیه ای با کارشناسان شهر خدمات در ارتباط باشید!

سوالات متداول

شرکت های مخابراتی تورک سل، تورک تلکام و ودافون از معتبرترین شرکت های مخابراتی ترکیه می باشند.

بله این سیم کارتها قابلیت استفاده در ایران را دارا یم باشند ، اما تمام هزینه ها به صورت رومینگ محاسبه می شوند و شمادر سیم کارتهای دائمی علاوه بر هزینه های متداول هزینه آبونمان هم پرداخت میکنید.

این سیم کارت ها از زمان فعال سازی به مدت 3 قابلیت استفاده را دارد.

بله سیم کارت ها قابل شارژ می باشند شما میتواند از طریق سایت شهر خدمات اقدام به شارژ سیمکارت خود نمایید.

پیمایش به بالا