جستجو

905313303165+

درخواست ویزا کانادا

کانادا یکی از کشور های توسعه یافته و مهاجر پذیر است که به دلیل شرایط خوب اقتصادی، امنیتی و رفاه اجتماعی به یکی از قطب های جذب متخصصان و نخبه ها از هر کشوری تبدیل شده است. با توجه به اینکه تعداد متقاضیان ورود به این کشور برای تحصیل، کار، گردش و… بسیار بالا می باشد، کانادا هم قوانین اخذ ویزا را سفت و سخت تر کرده و در صورت نداشتن اطلاعات کافی در حین اقدام برای دریافت ویزای مورد نظرتان، احتمال ریجکت درخواست شما بالا می رود. به همین دلیل واجد شرایط بودن برای اخذ ویزا کانادا، تنها اولین قدم در این پروسه طولانی بوده و برای افزایش شانس اپلای ویزای خود، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا با شناخت نیاز شما به طور کامل، ویزا موقت یا دائمی متناسب با آن را برای شما تهیه نماید. بدین ترتیب در هزینه و زمان خود در این مسیر هم صرفه جویی می کنید.

اخذ انواع ویزا موقت کانادا با شهر خدمات

برای دریافت انواع ویزا کانادا، روش های مختلفی وجود دارد، اما با توجه به تجربه چندین ساله ما در این زمینه، بهترین و سریع ترین راه برای دریافت قطعی ویزا را پیشنهاد می دهیم.  با استفاده از خدمات دریافت ویزای شهر خدمات، تیمی حرفه ای و با سابقه در حوزه مهاچرت، پیگیر صفر تا صد کارهای دریافت ویزای شماست و احتمال ریجکت درخواست هم از بین می رود. 

ویزای توریستی

ویزای گردشگری کانادا با هدف گردش و اقامت در مدت معینی صادر می شود. مدت زمان این ویزا با توجه به سینگل (singel) یا مولتیپل (multiple) بودن آن، بین 6 ماه تا 5 سال متغیر است. 

ویزای کاری

اگر نیروی کار ماهر و متخصص باشید و قصد مهاجرت موازی با کار کردن در کانادا را دارید، به کمک جاب آفر، مدرک تحصیلی معتبر، سابقه کاری تخصصی و… امکان دریافت ویزای کاری برای شما فراهم می شود.

ویزای ترانزیت

در صورتی که میخواهید به کشوری سفر کنید و پرواز مستقیم به آن کشور وجود نداشته باشد، می توانید با دریافت ویزا ترانزیت کانادا، ابتدا وارد فرودگاه کانادا شده و از آنجا به کشور مقصد خود سفر کنید.

ویزای درمانی

ویزای درمانی صرفا با اهداف پزشکی در خاک کانادا و زمانی که امکان معالجه در کشور مبدا فرد متقاضی وجود نداشته باشد، صادر می شود. برای دریافت این ویزا پرونده پزشکی متقاضی به صورت کامل در اختیار سفارت قرار بگیرد.

ویزای تحصیلی

به کمک ویزای تحصیلی، با توجه به اینکه از کدام دانشگاه یا مرکز آموزشی کانادا پذیرش گرفته اید، اذن تحصیل در این کشور به شما داده می شود. رزومه ارائه شده توسط متقاضی در اپلای این ویزا تاثیر فراوانی دارد.

سوپر ویزا

سوپر ویزا یا ویزای والدین، نوعی از ویزای توریستی است. با اخذ این ویزای 5 ساله، اجاره 6 ماه اقامت را در هر سفر به کانادا، برای پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود دریافت نمایید.

مدارکتان را برای ما ارسال کنید و تمامی پروسه اخذ ویزای کانادا را به شهر خدمات بسپارید!

مدارک لازم برای تقاضای ویزا کانادا

تعرفه خدمات دریافت ویزای کانادا

هزینه درخواست ویزای کانادا شامل مجموعه ای از هزینه ها است. بررسی پرونده، انگشت نگاری، تعیین وقت برای سفارت، ترجمه مدارک، هزینه آزمون های زبان تنها برخی از این هزینه ها هستند که باید با دلار کانادا پرداخت شوند. شهر خدمات با ارائه خدمات ارزی، تمامی هزینه ها را پرداخت می نماید.

ثبت درخواست ویزا کانادا

پس از مشاوره تخصصی در زمینه انواع ویزا و انتخاب روش مهاجرت خود، فرم درخواست ویزا را در سایت شهرخدمات تکمیل و مدارک اسکن شده را ارسال کنید.

در کوتاه ترین زمان ممکن ویزای کانادا مورد نظر خود را دریافت کنید!

مراحل اخذ ویزا کانادا با شهر خدمات

بدون توجه به نوع ویزای مورد نظر شما از کشور کانادا، باید مراحلی از جمله تکمیل فرم درخواست و ارسال مدارک را انجام دهید. اما با توجه به ویزای مورد نظرتان، مدارک مورد نیاز، مدت زمان پاسخ به درخواست و پروسه کاری قدری متفاوت خواهد بود. توصیه ما این است که ابتدا با مشاورین مجرب و قانونی ما در کشور کانادا مشورت نمایید تا با توجه به شرایط شما، مناسبترین ویزا برای شما مشخص شود. با تکمیل فرم تقاضا ویزا در سایت شهر خدمات و ارسال مدارک درخواستی، کد پیگیری برای شما ارسال می شود تا روند پرونده اخذ ویزای خود را با این کد به راحتی از سایت شهر خدمات پیگیری نمایید.

انگشت نگاری ویزای کانادا برای افراد زیر 14 سال و بالای 79 سال ضرورتی ندارد!

همین حالا برای رفتن به کانادا اقدام کنید!

مزایای درخواست ویزا کانادا از طریق شهر خدمات

صرف هزینه و زمان کمتر

شناخت دقیق نیاز شما

امکان دریافت هزینه ها به ریال

امکان پیگیری آنلاین روند اخذ ویزا

با صرف هزینه و زمان کمتر ویزای کانادا را تمدید کنید!

چطور شانس دریافت ویزای کانادا را افزایش دهیم؟

با توجه به اینکه تعداد متقاضیان مهاجرت به کانادا از سراسر دنیا روز به روز بیشتر می شود، سختگیری های افسران ویزا کانادا نیز به همان میزان بالا می رود. از آنجایی که مدارک افراد واجد شرایط، برای تایید نهایی با هم مقایسه می شود، هر چقدر عوامل تاثیر گذارتری در پرونده شما ذکر شده باشد، شانس اپلای شما هم بالا می رود. یکی از این موارد، داشتن سفر به حوزه شنگن است. عوامل دیگری چون اثبات تمکن مالی، توضیح جامع و کامل درباره علت سفر به کانادا، تکمیل بی عیب و نقص تمامی فرم ها، داشتن دعوتنامه و جاب آفر هم نقش پر رنگی در قانع شدن آفیسر تایید ویزای شما خواهد داشت.

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

برای مشاوره در حوزه دریافت و بررسی اصالت ویزا کانادا با کارشناسان شهر خدمات در ارتباط باشید!

سوالات متداول

داشتن ویزای شنگن تنها گزینه ای برای افزایش شانس شما برای دریافت ویزا میباشد اما الزامی نیست. پس اگه سفر به حوزه شنگن یا ویزای شنگن نداشتید، نگران ریجکت شدن نباشید چرا که ریجکت و اپلای درخواست شما به عوامل متعددی بستگی دارد.

  • ویزاهای توریستی سینگل (singel) به مدت ۶ ماه اعتبار دارد.
  • ویزای توریستی مولتیپل (multiple) ممکن است به مدت ۵ یا۱۰ سال و حتی یک ماه پیش از تاریخ انقضای پاسپورت اعتبار داشته باشند.

ویزای توریستی که مدت اعتبار آن به اتمام برسد قابل تمدید نیست. لذا برای دریافت ویزا توریستی به کانادا، باید مجددا پروسه دریافت ویزا را طی کنید.

اما اگر در کانادا باشید و علی رغم اعتبار داشتن ویزای توریستی شما، مدت اقامت 6 ماهه شما در کانادا به پایان رسیده است، در این صورت با ارائه دلایل و مدارک کافی و درخواست ویزیتور رکورد، میتوانید مدت زمان اقامت خود در کانادا را افزایش دهید.

از زمان درخواست ویزا کانادا تا دریافت نتیجه حداقل 3 ماه زمان می برد.

بله، شما میتوانید با فهمیدن دلایل ریجکت ویزای خود و حل این مشکلات، مجددا برای دریافت ویزا کانادا اقدام کنید.

پیمایش به بالا