جستجو

خرید اکانت Chatgpt

ChatGPT یک ربات چت هوش مصنوعی است که در سال 2022 توسط شرکت OpenAI ساخته و در اختیار عموم قرار گرفت. این ربات هوشمند با پاسخ‌دهی به سخت ترین و تخصصی ترین سوالات افراد با همان الگوی نوشتاری زبان انسان، توجه بسیاری را در همان ابتدا به خود جلب کرد. اکنون این هوش مصنوعی قادر به تجزیه و تحلیل دستورات متنی و محتوایی، تصاویر، ویدئو و فایل‌های مختلف است. اگر شما هم می خواهید از توانایی و قدرت چت جی پی تی در پاسخگویی به سوالات مختلف بهره ببرید، می توانید نسبت به خرید اکانت ChatGPT اقدام کنید. 

تفاوت اکانت chatgpt 3.5 و اکانت chatgpt plus

اکانت ChatGPT 3.5 و ChatGPT Plus دو نسخه مختلف از سرویس ChatGPT هستند که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارند. برخی از این تفاوت ها کار را برای کاربران خیلی راحتتر کرده است. تفاوت‌های زیادی بین دو نسخه وجود دارد که در ادامه چند مورد را بیان می‌کنیم:

توانایی درک عکس و ویدئو

اکانت ChatGPT 3.5 تنها قادر به تعامل متنی و پاسخ به سوالات متنی شماست اما اکانت چت جی پی تی پلاس چند وجهی بوده و توانایی تجزیه و تحلیل تصاویر و ویدیو را نیز دارد.

پاسخگویی نامحدود

اکانت ChatGPT 3.5 امکان استفاده از قابلیت‌های پایه مانند پاسخگویی به سوالات و تولید متن را می‌دهد. اما در نسخه پلاس، امکانات پیشرفته تری به کاربران ارائه می شود.

دسترسی به DALLE3

با خرید اشتراک chatgpt plus امکان دسترسی به DALLE3 برای کاربران فراهم می‌شود. به این معنی که کاربران هم پاسخ های دقیق‌تری دریافت می‌کنند،  هم میتوانند درخواست ساخت عکس از ربات را داشته باشند.

امکان تجزیه و تحیلی متن ، تصویر، ویدئو و...

انواع اکانت chatgpt در شهر خدمات

اکانت chatgpt4 شخصی

با خرید chatgpt4 شخصی به امکانات بیشتری از این هوش مصنوعی دسترسی پیدا می‌کنید. قابلیت های بیشتری که با پلاگین های این نسخه در اختیار کاربران قرار می گیرد، امکان حل مسائل پیچیده، پردازش ویدئو، تصویر و... نیز فراهم شده است.

اکانت chatgpt4 تیمی

اکانت chatgpt4 تیمی یک راهکار عالی برای سازمان ها است؛ چرا که می توانند با یک اکانت هوش مصنوعی که در اختیار کارمندان خود قرار میدهید، علاوه بر تعامل بهتر و دستیابی به نوآوری‌های موثر، تاریخچه چت را نیز کنترل کنید. ChatGPT Team افزونه های متعددی دارد که می تواند در حوزه های مختلف به عنوان یک دستیار در تسریع کارها به کارمندان کمک کند.

اکانت Chatgpt مناسب چه کسانی است؟

دانشجو یا محقق، برنامه‌نویس، معلم یا استاد، متخصص سئو و محتوا، دانش‌آموز، مترجم زبان، کارآفرین و غیره. در هر سن و هر موقعیتی که باشید، داشتن اکانت چت جی پی تی به شما امکان یافتن پاسخ تمامی سوالات در زمینه های مختلف را می دهد.

ثبت درخواست

روی سرویس مورد نظر خود کلیک کرده و وارد صفحه ثبت درخواست خرید اکانت chatgpt شوید. فرم را تکمیل و اطلاعات و مدارک لازم نیز ارسال نمایید.

اکانت Chatgpt دلخواهتان را در کمتر از 3 ساعت دریافت کنید!

مراحل خرید اکانت chatgpt

برای خرید اکانت chatgpt شخصی یا تیمی ابتدا باید وارد صفحه درخواست اکانت چت جی پی تی شوید. در این فرم باید اطلاعات شخصی خود را تکمیل نموده و نوع اکانت موردنظرتان را انتخاب کنید. در حال حاضر اکانت chatgpt در شهر خدمات به دو صورت “آماده” و “روی جیمیل شخصی کاربر” وجود دارد. با انتخاب اکانت آماده، تنها شماره تماس خود را وارد و تسویه حساب می کنید. اما در صورتی که بخواهید اکانت روی جیمیل شخصی شما باشد، پس از وارد کردن اطلاعات ایمیل شخصی (آدرس و پسورد ایمیل) به مرحله پرداخت هزینه هدایت می شوید. با اتمام پروسه ثبت سفارش در هر دو اکانت، 3 یا نهایتا 4 ساعت بعد از ثبت سفارش شما، همکاران ما اطلاعات اکانت چت جی پی تی را به واتساپ شماره ای که در فرم ثبت نموده اید ارسال می کنند.

مدت زمان لازم برای ساخت اکانت chatgpt بین 3 الی 4 ساعت می باشد.

مزایای استفاده از api

کاهش نیاز به دانش تخصصی

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

هماهنگی با تحولات تکنولوژی API

ارتباط بین خدمات

بهترین هوش مصنوعی برای سوالات شما!

اکانت Chatgpt عادی بهتر است یا پلاس؟

اگر به دنبال استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار شخصی خود در حل مسائل و مشکلات روزمره کمک بگیرید. ما اکانت chatgpt عادی را به شما پیشنهاد می کنیم.‌ چرا که این سرویس با قابلیت های متوسط خود، نیاز کاربران عادی را به طور تمام و کمال پوشش می دهد. اما در صورتی که به طور حرفه‌ای از اکانت Chatgpt در کارهایتان کمک می گیرید (مثلا در ساخت عکس با DALLE یا Generate کردن تعداد زیادی پروژه در کد نویسی). اکانت chatgpt plus را برای استفاده شما ایده آل است. بنابراین نمی توان گفت کدام یک بهتر از دیگری است، با توجه به نیاز شما، ممکن است اکانت عادی یا پلاس بهتر یا ناکارآمد باشد!

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

برای مشاوره در حوزه خرید اکانت Chatgpt با کارشناسان شهر خدمات در ارتباط باشید!

سوالات متداول

OpenAI یک سرویس قدرتمند هوش مصنوعی است که می‌تواند در موضوعات مختلفی شما را راهنمایی کند. با توجه به تخصصی که دارید می‌توانید برای سرعت بخشیدن، ارتقای کیفیت و گرفتن ایده های جدید روی آن حساب کنید.

با خرید اکانت چت جی پی تی از شهر خدمات به ChatGPT، DALL-E، API و تمامی خدمات OpenAI دسترسی دارید.

 

اکانت های آماده چت جی پی تی در شهر خدمات با شماره و ایمیل مطمئن ثبت می شود. لذا نیازی به ارسال ایمیل شخصی توسط متقاضی نیست. با خرید اکانت وریفای شده OpenAI به زیر مجموعه‌های آن از جمله ChatGPT دسترسی خواهید داشت.

برای خرید اکانت وریفای شده chatgpt تنها کافیست فرم خرید اکانت chatgpt را تکمیل نموده و بعد از 3 تا 4 ساعت اکانت خود را دریافت نمایید.

پیمایش به بالا