جستجو

خدمات سیم کارت انگلیس

با استفاده از سیم کارت EE  یا Lyca انگلستان، امکان ثبت نام و وریفای در سایت های خارجی و اپلیکیشن هایی مثل google Play، Ebay، Binance، PayPal و Amazone، فعال کردن اکانت‌ شبکه‌های اجتماعی مثل whatsapp ،Instagram و Telegram، امکان ثبت شرکت با شماره تماس خارجی برای شما فراهم می‌شود. سیم کارت انگلیس نیازی به فعال کردن نداشته و بلافاصله با قرارگیری در تلفن همراه شما فعال می شود. اما برای فعال ماندن دائمی آن، لازم است که آن را هر 3 ماه شارژ نمایید. توجه داشته باشید که این سیمکارت در ایران صرفا قابلیت دریافت پیامک را دارد و برای استفاده کاربران در خارج از ایران پیشنهاد نمی‌شود. اینجاست که داشتن یک شماره خارجی بین المللی میتواند سطح دسترسی شما به این خدمات را تسهیل دهد، شهر خدمات ارائه دهنده خدمات مالی ارائه دهنده سیم‌کارت‌های خارجی بین‌الملل از کشورهایی مانند ترکیه ، انگلستان، استرالیا و عمان و ….  می باشد. هم اکنون سیم کارت ترکیه از سه اپراتور مطرح و معتبر ترکسل، وودافون و ترک تلکام، توسط شهر خدمات برای ایرانیان عزیز قابل خریداری است. همچنین خدماتی دیگر مانند شارژ سیم کارت و فعالسازی آن توسط همکاران ما در مجموعه شهرخدمات در سریع ترین زمان امکان پذیر است.

سیم کارت انگلیس به چه دردی میخورد؟

سیم کارت فیزیکی انگلیس، علاوه بر امکان ثبت نام در سایت ها و اپلیکیشن های خارجی، این امکان را به شما می دهد که در سفرهای خارجی خود، از خدمات اپراتورهای محلی انگلیس (و نواحی تحت پوشش) استفاده کنید.

متناسب با نیازتان سیم کارت متفاوتی بگیرید!

انواع سیمکارت فیزیکی انگلیس

سیم کارت دائمی

این سیم کارت نیز مانند سیمکارت های دائمی ایران با پرداخت آبونمان فعال میمانند و شما میتوانید از آن استفاده نمایید. اما همانطور که می دانید خدمات ارائه شده برای سیم کارت های دائمی معمولا وسیع تر و کامل تر است.

سیم کارت اعتباری

این نوع سیمکارت دقیقا مانند سیم کارت های اعتباری ایرانی عمل میکنند . به این صورت که با پرداخت هزینه ای سیم کارت خود را برای مدتی محدود شارژ کرده و بدین ترتیب امکان خریداری انواع بسته های اینترنتی و مکالمه و... برای شما فراهم می شود.

لیست قیمت سیم کارت بین المللی در اپراتورهای مختلف

خرید شارژ سیمکارت اعتباری و دائمی EE انگلیس

خرید شارژ سیمکارت اعتباری و دائمی Lyca انگلیس

خرید شارژ سیمکارت اعتباری و دائمی giffgaff انگلیس

فعالسازی سیم کارت انگلیس از ایران

شهر خدمات امکان خرید و فعالسازی سیمکارت انگلیس را از ایران فراهم آورده است. متقاضیان عزیز می توانند با انتخاب نوع سیمکارت و اپراتور، سیمکارت خود در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل یا در محل شرکت شهرخدمات تحویل بگیرید.

سیمکارت توریستی

10 گیگ اینترنت، 750دقیقه مکالمه، 250 پیامک (اعتبار 28روز) ،فعالسازی با ورود به ترکیه، 3 ماه اعتبار

فقط با چند کلیک، سیمکارت EE یا Lyca را از همان جایی که نشستید شارژ کنید!

طرح‌های سیمکارت انگلیس

اگر می خواهید حساب بین المللی مثل پی پال، پایونیر، اپل پی و… افتتاح کنید یا قصد عضویت در سایت های خارجی که شماره های ایرانی را تحریم کرده اند را دارید؛ می توانید با استفاده از سیمکارت انگلیس به راحتی این کار را انجام دهید. هم اکنون دریافت سیم کارت انگلیس از دو اپراتور Lyca و EE، برای تمامی هموطنان عزیز در دسترس است. برای ثبت سفارش سیم کارت انگلیس، وارد فرم درخواست سیم کارت انگلیس شده و با تکمیل فرم و ارسال مدارک لازم، طی 3 الی 7 روز کاری، سیم کارت خود را درب منزل یا در محل شرکت شهرخدمات دریافت نمایید. همچنین برای شارژ سیم کارت انگلیس خود می توانید از طریق واتساپ با کارشناسان مربوطه تماس حاصل کرده و درخواست خود را مطرح نمایید تا به سریع ترین شکل ممکن سیم کارت شما شارژ مجدد شود.

تمامی درخواست های شما ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته دریافت شده و هرساعت از شبانه روز می‌توانید ثبت سفارش کنید.

دریافت سیم کارت معتبر از اپراتورهای رسمی سراسر دنیا

اپراتورهای سراسر جهان جهت خرید سیم کارت بین المللی

در خارج از کشور هم با عزیزانتان در ارتباط باشید!

سیم کارت انگلیس مناسب برای توریست ها

سفر به اروپا و انگلیس بدون داشتن سیم کارت مناسب، می تواند چالش برانگیز باشد. با استفاده از بسته های متنوع سیم کارت های Layca و EE می توانید با تعرفه های ارزان تر با دوستان و خانواده خود در تماس باشید و از بسته های اینترنتی استفاده کنید. اپراتورهای EE و Layca از معتبرترین شرکت های خدماتی سیمکارت در انگلیس می باشند که با خرید سیم کارت از این شرکت ها، می توانید از دسترسی کامل و آنتن دهی اینترنت 4.5 در این کشور بهره ببرید.

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

برای مشاوره در حوزه خربد سیم کارت ترکیه ای با کارشناسان شهر خدمات در ارتباط باشید!

سوالات متداول

شرکت های مخابراتی Layca و EE از معتبرترین شرکت های مخابراتی در انگلیس می باشند.

بله این سیم کارتها قابلیت استفاده در ایران را دارا می باشند، اما تمام هزینه ها به صورت رومینگ محاسبه می شود و شما در سیمکارتهای دائمی علاوه بر هزینه های متداول هزینه آبونمان هم پرداخت میکنید.

یکی از مهم‌ترین مزایای سیم کارت انگلستان، دریافت پیامک رایگان است. در هرجایی از ایران که باشید و اپراتورهای داخلی ایران آنتن دهی داشته باشد، سیم کارت شما هم فعال خواهد بود. به عبارت دیگر امکان دریافت کد در همه جای ایران توسط این سیم کارت به صورت پیامکی وچود دارد.

بله سیم کارت ها قابل شارژ می باشند شما میتواند از طریق سایت شهر خدمات اقدام به شارژ سیمکارت خود نمایید.

پیمایش به بالا