جستجو

نقد کردن درآمد ارزی در لحظه و با کمترین کارمزد

امروزه کسب درآمد ارزی و دلاری یکی از پر درآمدترین کارها برای فریلنسرها، برنامه نویس ها، یوتیوبرها و کاربرانی است که در ایران زندگی می کنند. اما با توجه به تحریم‌ها و عدم دسترسی به تمامی امکانات حساب‌های بانکی بین المللی، نقد کردن درآمد ارزی به دغدغه‌ای بزرگ برای کاربرانی تبدیل شده است که درآمد ارزی دارند. شهر خدمات برای رفع نگرانی این دسته از هموطنان از طریق راه‌های معتبر و تضمینی درآمد ارزی را به ریال تبدیل می کند. اگر شما هم میخواهید در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین نرخ، درآمد ارزی خود را به تومان تبدیل کنید، شهر خدمات آماده نقد کردن درآمد شماست. تنها کافیست حساب ارزی مثل پی پال، وب‌ مانی، پرفکت مانی، پایونیر و … که داشته باشید تا شهر خدمات بدون چک و سفته درآمد شما را بدون هیچ محدودیتی نقد کند.

نقد کردن درآمد ارزی به درد چه کسانی می‌خورد؟

فریلنسرها، گیمر و استریمرها، عکاسان و گرافیست‌ها، دولوپرها و توسعه دهندگان، تریدرها، بلاگرها و سایر افراد توانمندی که قادر به کسب درآمد دلاری هستند، قطعا با شرایط تحریم کشور، نیازمند نقد کردن درآمد ارزی خود می باشند.

درآمد ارزی خود را از هر راهی که شما بخواهید نقد می کنیم!

روش های نقد کردن درآمد ارزی

نقد کردن درآمد ارزی از حساب بین المللی

پی پال، وب مانی، پرفکت مانی و پایونیر از جمله حساب های ارزی بین المللی معتبر هستند که در امنیت کامل می توانید درآمد خود را از طریق آنها دریافت کنید. بسیاری از وبسایت‌ها و کارهای فریلنسری از طریق این حساب های ارزی بین المللی انتقال وجه انجام می‌دهند. اما برای نقد کردن درآمد حساب های بین المللی می‌توانید از سرویس های شهر خدمات استفاده کنید.

نقد کردن ویزا کارت و مستر کارت

با استفاده از این کارت های بانکی اعتباری می‌توانید پرداخت‌های خود را انجام داده و در به هر جای دنیا سفر کنید و از خدمات این کارت بهره ببرید. اما در صورتی که بخواهید موجودی درون کارت اعتباری خود را به ریال دریافت نمایید، شهر خدمات امکان آن را اکنون برای شما با کمترین کارمزد فراهم نموده است.

شرایط و مدارک لازم برای نقد کردن درآمد ارزی

برای نقد کردن درآمد ارزی خود از طریق سایت شهر خدمات ابتدا باید در سایت ثبت نام و احراز هویت انجام دهید. پس از وارد شدن به پنل کاربری خود و ارائه مدارک لازم مثل تصویر کارت ملی، شماره کارت بانکی و شماره شبا، می توانید درآمد خود را با کمترین کارمزد و خیلی سریع نقد کنید.

نقد کردن درآمد ارزی با بالاترین سطح امنیت!

نقد کردن درآمد یوتیوب Youtube با شهر خدمات

یوتیوب YouTube یک پلتفرم قدرتمند جهانی است که در آن شما می توانید با تولید و انتشار محتوای ویدئویی به کسب درآمد دلاری برسید. تنها با ساخت یک کانال رایگان در این پلتفرم و تولید محتوای جذاب و جذب مخاطبان مختلف، شرایط اولیه برای رسیدن به سطح درآمد دلاری یوتیوب برای شما فراهم می کند. پس از کسب درآمد در یوتیوب، میتوانید با سرویس نقد کردن درآمد ارزی شهر خدمات، درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کتید.

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

برای مشاوره در حوزه نقد کردن درآمد ارزی با کارشناسان شهر خدمات در ارتباط باشید!

سوالات متداول

خیر، در برخی از کشورها مثل روسیه، اسرائیل، لبنان و … قابلیت نقد کرد درآمد وجود ندارد.

 

قابلیت تبدیل ارز و نقد کردن درآمد از دلار آمریکا، یورو، پوند، دلار کانادا و استرالیا، لیر، درهم، یوان چین، رینگیت مالزی و … به ریال وجود دارد.

 

برای نقد کردن درآمد ارزی ابتدا باید در سایت شهر خدمات ثبت نام نموده و بعد از احراز هویت وارد بخش نقد کردن درآمد ارزی شده و سفارشتان را ثبت کنید و مدارکی از قبیل تصویر کارت بانکی و کارت ملی را برای ما ارسال نمایید.

معمولا درآمد سایت‌های فریلنسری که در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند و یا حتی درآمد حاصل از ادسنس و یوتیوب را شهر خدمات برای شما نقد می کند.

پیمایش به بالا